Jautājumi

Jautājiet mums




  • +
    Kā man pieteikties juridiskajiem pakalpojumiem?

    Dodieties uz mūsu sākumlapu un spiediet “Pieprasīt juristu”. Norādiet savu kontaktinformāciju un aprakstiet juridisko situāciju. Tas ir nepieciešams, lai varam pēc iespējas labāk piemeklēt Jums piemērotāko speciālistu.

  • +
    Ja es nezinu, kas man ir nepieciešams?

    Aprakstiet savu juridisko problēmu vai situāciju, pieprasot juristu, un ar turpmāko mēs palīdzēsim. Juridisko palīdzību mēs nesniedzam, taču piemeklēsim labāko speciālistu tieši Jums.

  • +
    Kas notiek, pēc tam kad esmu pieprasījis juristu?

    Mēs izskatīsim Jūsu pieteikumu un identificēsim problēmu, lai tālāk piemeklētu Jums piemērotāko speciālistu no Tavsjurists.lv loka.

  • +
    Kad es pieprasu juristu, vai šī informācija ir privāta?

    Jā. Jūsu pieprasījums ir privāts. Jūsu kontaktinformācija tiek nosūtīta mūsu speciālistiem apstrādei un piedāvājuma sagatavošanai. Pārējā informācija, kurā dalīsieties ar juristu nav konfidenciāla, kamēr nav noslēgts konfidencialitātes līgums.

  • +
    Vai man ir jāmaksā arī par Tavsjurists.lv pakalpojumiem?

    Nē, Tavsjurists.lv pakalpojumi ir pilnībā bez maksas. Jums jāveic apmaksa tikai par tiem pakalpojumiem, ko saņemsiet no jurista vai advokāta, kurš sniegs Jums juridisko palīdzību.

  • +
    Vai man ir jāmaksā jau par pirmo konsultāciju?

    Pirmajā konsultācijā Jūs izstāstāt savu problēmjautājumu, vienojaties par iespējamajām izmaksām un darba gaitu. Ja Jūs neapmierina šī konsultācija, piedāvātās izmaksas ir par augstu vai darba izpildes laiks par ilgu, droši atkārtoti sazinieties ar Tavsjurists.lv pārstāvi zvanot uz numuru +371 25 62 62 64 vai rakstot uz e-pastu info@tavsjurists.lv, un mēs Jums nodrošināsim citu speciālistu.

  • +
    Vai man ir jāmaksā par juridiskajiem pakalpojumiem pirms to saņemšanas?

    Nē, juridisko pakalpojumu sniedzējs rēķinu Jums izsniegs tikai pēc pakalpojuma sniegšanas vai problēmjautājuma atrisināšanas.

  • +
    Ko darīt, ja rēķins tiek izsniegts pirms darbs ir pabeigts?

    Šāda situācija nav pieļaujama. Droši sazinieties ar mums un mēs atrisināsim šo gadījumu Jūsu vietā.

  • +
    Ko darīt, ja esmu saņēmis rēķinu par lielāku summu, nekā bija noslēgta vienošanās?

    Droši sazinities ar mums pa tālruni vai ar e-pasta starpniecību. Mēs izskatīsim Jūsu gadījumu un palīdzesim rast risinājumu šajā sakarā.

  • +
    No kura brīža jurists skaitīsies nolīgts?

    Ar brīdi, kad būsiet noslēguši pakalpojuma līgumu ar konkrēto speciālistu.

  • +
    Vai es varu nolīgt juristu, ar kuru man jau iepriekš bijusi veiksmīga sadarbība?

    Jā. Nosūtot pieprasījumu, piezīmju daļā norādiet, ka vēlaties atkārtoti nolīgt vienu no mūsu juristiem vai advokātiem.

  • +
    Kāda ir turpmākā rīcība, kad esmu aizpildījis un nosūtījis pieprasījumu?

    Mēs izskatīsim Jūsu pieteikumu un identificēsim problēmu, piemeklējot Jums piemērotāko speciālistu no Tavsjurists.lv loka, kurš sazināsies ar Jums, lai vienotos par pakalpojuma saņemšanu.

  • Pieprasīt Juristu